Kreatywny obraz w reklamie telewizyjnej

Reklamy są ważną kwestią naszego świata. Producenci tworzą reklamy, tak aby promować własne usługi pośród całego społeczeństwa. Marketingowcy doceniają reklamy telewizyjne jako skuteczne narzędzie marketingowe. Takie formy reklamy potrafią mieć większą pulę docelową niż reklamy prasowe i kampanie w mediach społecznościowych. Agencje prześcigają się w tym aby przekazy te były kreatywne, wyjątkowe i pozostawały w pamięci.

Sporo przedsiębiorców kreuje reklamy przeznaczone dla maluchów. Są one stworzone dla młodych odbiorców i pomagają firmom sprzedawać towary przeznaczone dla najmłodszych. Idealnie kiedy reklamy te dostosowane są do wieku małych telewidzów. Maluchy z chęcią patrzą na reklamy w jakich zobaczą ich ulubione postaci bajkowe, a obrazy są radosne w odbiorze. Dorośli z kolei, zwracają uwagę na reklamy produktów które zapewniają ich dzieciom poczucie bezpieczeństwa, zdrowie a także prawidłowy rozwój.

Adekwatnym przykładem jest tutaj reklama takiego produktu jak chociażby szczoteczka soniczna do zębów dla maluchów. Rodzicom zależy na tym by ich dzieci miały zdrowy uśmiech, jeżeli jednak reklama przedstawi – mycie ząbków w przyjemny i ciekawy sposób – maluchy chętnie sięgną po szczoteczkę soniczną dla dzieci. W tym przypadku dobrym pomysłem jest z pewnością zakup szczoteczek elektrycznych dla całej familii.

Przerwy reklamowe na kanałach z bajkami zawierają także sporą dawkę komunikatów dedykowanych dla kobiet. W naturalny sposób dzieci spędzają swój czas przed odbiornikami w towarzystwie rodziców – zazwyczaj jednak mam. Naturalnym jest zatem komunikat, który przekonuje aby kupić prostownicę do włosów, nowość – krem na zmarszczki czy liquid micelarny.

Szczególnie w tej chwili – w okresie jesiennym w telewizji pojawia się całe morze spotów w kwestii leków na przeziębienie. Teraz kiedy na dworze zimno i buro – o infekcję nietrudno. W takim czasie niejedna – choćby najbardziej zapracowana mama doceni spokojne jesienne wieczory z filiżanką gorącej herbaty, pod ukochanym kocem lub gdy towarzyszy nam elektryczna poduszka.

Grube skarpetki, wygodny fotel, poduszka rozgrzewająca – brzmi jak marzenie? Twórcy reklam zdają sobie sprawę, celowo odnoszą się do pozytywnych symboli. Ma to olbrzymi wpływ na późniejsze wybory produktowe klientów. Nie ma jednakże w tej kwestii nic niestosownego – dopóty reklama dostosowana jest ze swoim przekazem do odbiorcy, jest przyjazna i nie ukazuje niepożądanych elementów i towarów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *